sobota, 20 lipca 2013

Od Night Sky'a c.d. Moon


Od Night Sky`a C.D. od Moon

- I co? Jak podobają ci się nasze tereny? Pokazać ci coś jeszcze? Albo opowiedzieć o czymś? - spytała Moon.
- Tereny watahy są naprawdę fajne, nie musisz mi już nic pokazywać i ani o niczym mówić. I tak dużo dla mnie zrobiłaś oprowadzając mnie po watasze. Dzięki. - uśmiechnąłem się do wadery. - Jednak mam jedno pytanko...
- Jakie?
- Tak dokładniej chciałbym się upewnić w którą stronę do lasu Zaćmienia. To będzie w tą stronę, tak? - powiedziałem wskazując na Kanion Pełni.
- Tak, to będzie w tą stronę. - stwierdziła.
- Dzięki.
Nie słuchałem co powiedziała Moon. Było mi na prawdę gorąco, bo jest w końcu lato, więc postanowiłem się ochłodzić nie zważając na widownię...
Rozpędziłem się i z wielkim pluskiem wskoczyłem do wody. Nie było w cale tak płytko jak myślałem. Wynurzyłem się i byłem cały mokry. Spojrzałem w stronę wilczycy. Ona stała stała na brzegu z mokrą głową i przednimi łapami i zapewne przednią częścią tułowia. Śmiesznie to wyglądało z tyłu była sucha a z przodu zaś cała mokra. Nie mogłem się powstrzymać od śmiechu.
- Ha ha ha! - śmiałem się z niej całkiem zapominając, że jednak z Alf nie powinno się śmiać.
Śmiałem się stojąc w wodzie i czekając na to co zrobi Moon.

< Moon? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz