czwartek, 18 lipca 2013

Od Moon c.d. Night Sky

Patrzyłam na niego chwile w milczeniu. Potem spojrzałam na mojego towarzysza, z którym wcześniej rozmawiałam.
-Wiesz kogo masz szukać...-powiedziałam do Banger'a, a potem spojrzałam na Night'a
-W takim razie choć...-zaczęłam iść w kierunku Wodospadu Umysłu-To może zacznę od tego, że ten las nazywamy Lasem Zaćmienia. Można tu spotkać Aurei Unicornis, czyli Złotego Jednorożca. To jedyny taki na świecie. Jak go spotkasz możesz zadać mu jedno pytanie, na które musi odpowiedzieć. Możesz zapytać o wszystko, o przeszłość, przyszłość, miłość, szczęście i takie tam... Tylko w tym lesie można znaleźć jaskinie.
-A dlaczego unikasz jaskiń ?-spytał. Spojrzałam na niego podejrzliwie.
-Mam swoje powody... Ale wracając do terenów...-szliśmy krętą ścieżką, a niedaleko przed nami słychać było szum wody-Oto Wodospad Umysłu. Możemy z niego pić lub kapać się tu-spojrzałam na basiora. Wyglądał jakby bardzo chciało mu się pić-Pij...
Night wolno podszedł do wodospadu i napił się.
-Zapomniałam ci powiedzieć. Pijąc tą wodę można zaglądnąć w głąb siebie. A za wodospadem mieszka Black Wather. Jest patronem wszystkich wód na wyspie. Jeśli kiedyś będziesz śmiertelnie chory, przyjdź do niego, pomoże ci. A teraz pójdziemy do Kanionu Pełni.

<Night Sky ? Nie wiem co pisać:(>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz