piątek, 19 lipca 2013

Od Night Sky'a c.d. Moon

- Zapomniałam ci powiedzieć. Pijąc tą wodę można zaglądnąć w głąb siebie. A za wodospadem mieszka Black Wather. Jest patronem wszystkich wód na wyspie. Jeśli kiedyś będziesz śmiertelnie chory, przyjdź do niego, pomoże ci. A teraz pójdziemy do Kanionu Pełni. - stwierdziła wadera.
- Dobrze, więc prowadź.
Szliśmy przez chwilę w dość krępującej milczeniu. Ja jednak wręcz nienawidzę ciszy więc postanowiłem ją przerwać.
- Więc opowiesz mi o tym kanionie Pełni? - spytałem.
- Na miejscu ci wszystko powiem.
- A Jak jest ten las Zaćmienia to dlaczego on się tak nazywa? - zadałem jakiekolwiek pytanie.
- Może dlatego, że w nim wilki obserwują zaćmienie księżyca.
- Aha... a ta polanka to jak się nazywa?
- Jaka polanka? - zdziwiła się wadera.
- No ta na którą mnie i Moon zaprowadziłaś, gdy cię spotkaliśmy... - urwałem, gdyż zamiast powiedzieć na moją siostrę Star wyrwało mi się Moon.

< Moon? Jaka reakcja? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz