sobota, 13 lipca 2013

od Killer'a c.d. Moon


Pokiwałem głową i ustałem opok wadery.
- No dobrze. Znasz już Jezioro Północy. - łapą pokazała owe jezioro, gdzie się znajdujemy. - A tam... - wskazała na las z którego niedawno przyszedłem. - ...znajduje się Las Zaćmienia. - powiedziała. Mówiła cicho i spokojnie. Miała kolorową sierść, nie taką jak Cry. Ona była cała czarna. Bethanie, za to...nieważne. Moon oderwała mnie z myśli. Ruszyła przodem.
- Gdzie teraz idziemy ? - zapytałem i wyrównałem kroku z waderą. Milczała. Może nie chciała psuć efektu końcowego ? Dotarliśmy nad kanion. Słuchać było stamtąd szum wodospadu.
- Jesteśmy nad Kanionem Pełni. - wyjaśniła. - Zaraz za nim jest Wodospad Umysłu. - powiedziała. - Teraz skierujemy się na Wzgórze Świtu, gdzie zobaczę, czy nadajesz się na strażnika. - mruknęła. Spojrzałem na nią zaskoczony.
- Co masz na myśli ? - zapytałem.
--Moon--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz