poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Moon c.d. Killer

Pokręciłam smutno głową.
-Nie, ale myślę, że powinieneś to zobaczyć-szepnęłam, odwróciłam się i wyszłam przed jaskinię. A przyrzekłam sobie, że nigdy do żadnej nie wejdę...
-Ale co się stało ?-spytała basior gdy stanął obok mnie. Nie odpowiedziałam tyko rozwinęłam skrzydła, złapałam wilka łapami za przednie łapy i poleciałam nad Wodospad Umysłu. Gdy tam dolecieliśmy zobaczyliśmy Black Wather'a, Aurei Unicornis i Rain'a. Cała trójka stała przy ledwo żyjącym wilku. Postawiłam Killer'a bardziej z boku i stanęłam obok niego. Black Wather odwrócił łeb w naszą stronę i zarżał. Spojrzałam na wilka obok mnie, który nic nie rozumiał.
-Killer..-zaczęłam. Wilk spojrzał na mnie i zrobił dziwna minę, musiał dostrzec co chcę mu powiedzieć. Ruszył w stronę dwóch jednorożców i ducha. Przeszedł koło nich i stanął nad Bethanie, która ledwo żyła.
-Rain mówi, że chciała się zabić i była bardzo smutna...-szepnęłam do uch basiora-Aurei może sprowadzić Celebrities, ale to ona-wskazałam na wilczycę-musi chcieć żyć. A tylko ty jesteś w stanie się tego dowiedzieć

<Killer ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz