poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Katy c.d. Night Sky


Popatrzyłam na basiora robiąc dziwną minę po czym ciężko westchnęłam.
-Chodzi Ci o państwo w którym mieszkałam czy o watasze?-zapytałam
-To i to.-uśmiechnął się
-Pochodzę z Anglii i urodziłam się na pustkowiu bo moi rodzice byli wygnańcami..-westchnęłam
-Oo.. a opowiesz mi swoją historię?-zapytał
-Yhm.. dobrze.-uśmiechnęłam się
-Urodziłam się na pustkowiu.Moi rodzice byli wygnańcami.Bardzo często członkowie byłej watahy moich rodziców przychodzili do nich i przezywali ich.Jedynie dla mnie byli mili.Pewnego dnia moi rodzice walczyli z niedźwiedziem niestety przegrali.Kiedy wilk miał zabić mnie obroniły mnie wilki z byłej watahy moich rodziców.Zaopiekowali się mną i ciągle szeptali o mnie czy na pewno jestem ich córką..bo moi rodzice byli agresywni i niebezpieczni a ja miła i przyjacielska.Kiedy skończyłam dwa lata postanowiłam odejść z watahy i zacząć życie od początku.
-Hmm.. ciekawa historia.-uśmiechnąłem się.-O patrz wodospad.-pokazał łapą
Szybko się do niego skierowałam.Kiedy już miałam się zanurzyć Night złapał mnie za bark.
-Uważaj.. ten wodospad powoduje że możesz zajrzeć w głąb siebie.. to znaczy możesz dowiedzieć się czegoś o sobie czego nie wiesz..-powiedział
Spojrzałam z zaciekawieniem wodę.
-Nie zanurzę się cała tylko się obmyje.-uśmiechnęłam się
Kiedy to powiedziałam zanurzyłam łapy w wodzie i wymyłam się z krwi.Kiedy byłam już czysta ruszyliśmy w drogę powrotną.
-Night..-zaczęłam
-Tak?-zapytał
-Może teraz ty opowiesz mi coś o sobie?
<Night?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz