czwartek, 30 stycznia 2014

Od Night Sky`a

"Dawno nie widziałem Kasumi... po tej naszej nieudanej rozmowie nie widywałem się z nią... może już puściła to w niepamięć..."
Rozmyślałem siedząc nad Jeziorem Północy i patrząc na swoje odbicie w wodzie.
"...Chociaż... sam nie wiem, może o tym pamięta... może dlatego jeszcze jej nie widziałem od tego czasu? Może mnie unika? Nie wiem... nie mam pojęcia co o tym myśleć. Może..."
- Tak! - powiedziałem sam do siebie spoglądając w dal. - Tak, pójdę do niej z nią pogadam. Jeśli nie będzie chciała rozmawiać to znaczy że albo nie chce ZE MNĄ rozmawiać, albo jest zajęta. Ostatnio chyba nie ma zbyt dużo czasu dla siebie... - rozmyślałem na głos. - Dobra.
Wstałem i poszedłem w bądź którą stronę. Nie miałem zielonego pojęcia gdzie może być.

< Kas? Nie napotkałaś mnie przypadkiem gdzieś? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz