niedziela, 20 października 2013

Przypominam!

Chciałabym przypomnieć, że do końca tego miesiąca każdy(W tym moje wilk: Night Sky i Star) powinien napisać choć jedno opowiadanie. Każdy, który nie napisze opowiadania zostaje wywalony z watahy na zbity pysk i nie ma wybacz! Pisałam do wszystkich członków watahy wiadomości o tym, że wataha znów funkcjonuje i należy napisać opowiadanie do końca miesiąca, podkreślam DO WSZYSTKICH!
Na prawdę NIE ŻARTUJE. Trzeba zrobić "segregację" kto nadaje się, aby nadal należeć do watahy, a kto nie. Na prawdę nie zamierzam się cackać z tymi, co dołączają tylko po to, aby być.

Wasze Bethy
Night Sky & Star

3 komentarze:

  1. Zniechęciłaś mnie do pisania -,-'

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego? To chyba powinno zachęcić. Jeśli ci się nie chce to mogę ciebie wywalić, nie robisz mi przysługi nie pisząc opowiadać (o ile jakiegoś jeszcze nie napisałeś)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już szykuję C.D. od moich wilków. :)
    - James & Tom

    OdpowiedzUsuń