środa, 23 października 2013

Od Night Sky`a c.d. Kasumi

- Kasumi... ja się nie gniewam, ja myślałem że ty się gniewasz na mnie, przez to, ze przesadziłem z tymi "dowcipami"... i ja chciałbym ciebie za to przeprosić. Wybacz... - powiedziałem do Kasumi.
Nastała chwila ciszy. Deszcz bębnił w korony drzew, co sprawiało, ze nie jest całkiem cicho. Ale gdyby nie to to na pewno nic nie było by słychać, ale tak czy siak było wyczuwać tą narastającą ciszę między nami. Zdawało mi się, że ta cisza trwa wiecznie, gdy nagle Kasumi powiedziała:

< Kasumi? Dokończysz? Nie wiem co w takiej sytuacji pisać... >

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia1 - mówiłam ci wszystko w domu prosto w oczy! Nie udawaj bezczelnie nawet że ktoś się od ciebie podszył itp9i tym podobne) bo mnie naprawdę już wkurzasz!

      ~ Night Sky & Star

      Usuń