środa, 23 października 2013

Od Star - "Nikotki i nie tylko..."

Ja chyba najbardziej uwielbiam chyba Las Zaćmienia. Uwielbiam tę błogą ciszę, śpiew ptaków miedzy koronami drzew, ale jest jeszcze jeden powód...

Szłam właśnie lasem, gdy usłyszałam jakby śmiech... ale to chyba nie był głos wilka więc postanowiłam to sprawdzić. Według tego co słyszałam odgłosy dobiegały z krańców lasu. Poszłam tam. Chyba szłam w dobrym kierunku go głos, choć i tak cichy narastał. A gdy wyszłam z lasu zobaczyłam chyba ptaki... i to one się śmiały... dziwne.
- Jesteście ptakami i czym na świecie?! - krzyknęłam.
Te stworzenia wylądowały wylądowały przede mną. Było to Nikotki! Słyszałam o nich od Kasumi, ale nigdy do tond ich nie widziałam.
- Jesteśmy Nikotki! - powiedział jeden z trzech.
- Miło mi, jestem Star.
- Ja jestem Alvin, to Teodor.
- Hej! - powiedział Teodor.
- A to Szymon. (xD)
- Cześć! - przywitał się Szymon.
 Chciałam coś powiedzieć, ale z lasu słychać było kroki nad chodzacego jakiegoś wilka. Spojrzałam na chłopaków(te trzy Nikotoki), a te szybko uciekły na pobliskie drzewo. Dlaczego?
W lasu wyszedł...

< Kto dokończy? >

3 komentarze:

  1. Nikotki są moje. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto mówi? Jeśli ty Sylwia1 czyli Tom i James to w domu już po tobie xD

      Usuń
    2. No żart... ale teraz na serio. Nikotki nie mają właścicieli.

      Usuń