sobota, 26 października 2013

Odmieniony wygląd!

Jak pewnie zauważyliście mamy teraz całkiem inny wygląd watahy! W tle zamiast gór jest nocne niebo pokryte gwiazdami, co zgadza się z nazwą watahy w tłumaczeniu "Wataha Wiecznej Nocy". ;)
Pod nazwą watahy na górze jest jak dla mnie dość ładne zdjęcie:

Mamy też nową zakładkę: 'Wasze sugestie, pomysły'. W tej zakładce w komentarzach możecie śmiało pisać wasze pomysły dotyczące watahy, aby była leprze itp. ;)

Dlatego umieściłam ankiety. Zapraszam do głosowania w nich.


Wasze Bethy
Night Sky & Star

5 komentarzy:

  1. Cool! :D
    A ten wilk przypomina mi Kasumi. :)
    - Tom & James

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe masz rację, torochę mnie przypomina xD
    ~Kasumi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wygląd ogółem jest zaje... dal;ej się kożecie domyśleć (nie chcę tu przeklinać)
    ~Kasumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ale wygląd ogółem jest zaje... dal;ej się kożecie domyśleć" zgaduję, że zajefajny xD (pasowałoby), ale ci pewnie chodziło o zajebis*y, o to ci chodziło? O te zakropkowane "kulturalne" słówko xD.

      A tak po za tym fajnie, że ci się podoba ;)

      ~ Star & Night Sky

      Usuń
  4. Domyślam się. xD
    - Tom & James

    OdpowiedzUsuń