wtorek, 22 października 2013

Od Xilvera c.d. Argony - "Biały jeleń"

Ziewnąłem.
- Nie liczę - odmruknąłem.
- To świetnie! - uśmiechnęła się. Zabrzmiało to bardziej tak jakby była dla mnie miła, ale wiedziałam że była tylko wredna.
-Wiesz co? Cieszę się że mogłem komuś dzisiaj przeszkodzić w polowaniu -powiedziałem. Mówiłem to trochę tak jakbyśmy byli starymi przyjaciółmi- Wredny uczynek na dzień wykonany! Nawet dostałem już nagrodę!
- Ta fajnie... Codziennie musisz wykonać minimum jeden wredny uczynek?
- Jasne! Tak jest zabawniej!
- Szczególnie dla twoich ofiar. Będzie ciężko - westchnęła - Naprawdę tego przestrzegasz?
- No tak jeśli jest jakiś wilk w pobliżu... -odpowiedziałem.
- I nie przeszkadza ci to że ktoś się na ciebie wkurza?!
- Nie mój problem. Zresztą oto chodzi!

<wybacz że nie było aż tak kulturalnych(wrednych) odzywek ale musiałam powiedzieć o tym że się cieszę! No to Argono oprowadzaj! >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz