niedziela, 8 grudnia 2013

Od Night Sky`a c.d Valerii

- No wiesz... nie mam zbyt dużo czasu... ale znam osobę która to chętnie zrobi. - powiedziałem z lekkim uśmiechem. - Zaprowadzę cię do niej.
Poszliśmy do Lasu Zaćmienia i zaczęliśmy się rozglądać w poszukiwaniu jej przewodnika.
- A jak wygląda?
- Co?
- Jak wygląda ten wilk który ma mnie oprowadzić?
- Otóż jest... - nie zdążyłem nic więcej powiedzieć gdyż usłyszeliśmy nad sobą krzyk.
Chwilę później przygniotło nas coś. Była to moja siostra - Star.
- Cześć siostrzyczko. - przywitałem się. - spadłaś mi z nieba...
- Dosłownie. - wtrąciła Star otrzepując się z liści, kawałków gałęzi i błota.
- ...otóż Valeri to jest Star, moja siostra, Star, to jest Valeri.
- Cześć. - przywitała się krótko Star nadal usiłując uwolnić się od grudek ziemi.
- Star. Zechcesz oprowadzić Valeri po terenach watahy?
- No pewnie że tak! - powiedziała optymistycznie.
- No to was zostawiam. - powiedziałem i poszedłem w głąb lasu.
Jestem ciekaw czy się polubią...

< Valeri? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz