poniedziałek, 4 listopada 2013

Od Kasumi c.d. Night Sky`a

Patrzyłam przez chwile na niego uważnie. Dlaczego tak na mnie patrzył? Dlaczego z... Wyrzutem? Przypomniałam sobie jak ja kiedyś patrzyłam na inne wilki. Dokładnie takim samym wzrokiem. Bo się ze mnie wyśmiewały. Przysunęłam się do wilka i otarłam łbem o bok jego pyska.
- Nie naśmiewam się. - szepnęłam najciszej jak tylko się dało. Po chwili odsunęłam się i spojrzałam na kwiat.
- Masz jakieś życzenie? - spytałam.
- A Ty? - odpowiedział pytaniem. Przypomniał mi się Paul, czarny, potężny wilk. I to jak go kochałam.... I Beck'a, i Ulrika. A potem ten Cień.... Zabił ich.... I wszystko inne... Nawet starą mnie... Spojrzałam na Night'a i.... Sama nwm dlaczego to zrobiłam. Po prostu przytuliłam się do niego.
- Mam życzenie, ale jest bezsensowne.

< Night? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz