środa, 11 września 2013

Od Moon c.d. Night Sky

Przez chwile patrzyłam za Night'em, ale potem ruszyłam przed siebie. Może za ostro go potraktowałam ? Pokręciłam głową i wzbiłam sie w powietrze. Niebo zaszło ciemnymi burzowymi chmurami. Leciałam tuż pod chmurami. Nagle silny podmuch wiatru uniósł mnie nad chmury. Ujrzałam piękne fioletowe niebo. Słońce grzało przyjemnie, a w łapy łaskotały chmury. Uśmiechnęłam się mimowolnie. Może jednak powinnam wrócić do Night'a ? Może lepiej nie... Warknęłam do siebie i zapikowałam w dół. Dość szybko znalazłam Night'a. Siedział pod drzewem. Wylądowałam przed nim. Położyłam uszy po sobie i uśmiechnęłam sie minimalnie. Krople deszczu spływały mi po pysku. Nie wiedziałam czy chce mnie widzieć. Gdy odchodziłam minę miał raczej smutną.

<Night ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz