niedziela, 15 września 2013

Od Arii c.d. Sizes

Uśmiechnęłam się do Sizes'a. Skoczyłam na niego, przez co znów leżał na plecach, pode mną. Polizałam go czule po pysku.
-Kocham cię, Aria - Powiedział. Otworzyłam pysk by odpowiedzieć gdy nagle coś mnie złapało za kark i odrzuciło. Zobaczyłam kilka wilków z innej watahy. Sizes wstał i zaczął na nie warczeć. Wilki rzuciły się na nas. Ja próbowałam walczyć, lecz bardziej z strachu kuliłam się na ziemi niż walczyłam. Sizes próbował nas obronić lecz tamtych było za dużo. Gdy zobaczyłam że on sobie nie daje rady wzięłam się w garść. Zagonili nas w kozi róg. Odsłoniłam kły i zaczęłam warczeć.
-Oh, strzeżcie się jej ząbków! - Zaśmiał się jeden z nich. Wszyscy się zaczęli śmiać. Zmieszałam się i ukryłam w połowie za Sizes'em
-Nie bój się - Szepnął
-Łatwo ci mówić - Mruknęłam

< Sizes? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz