poniedziałek, 24 lutego 2014

Od Star c.d. Argony

- Hmmm? - spytałam. - Co hmmm?
- Myślę! - krzykną basior. - A ty mi w tym przeszkadzasz!
- A co!? Nie wolno!? Skoro ty możesz mówić "Hmmm", to ja tym bardziej mogę! Hmmm?! - "skakałam basiorowi do gardła". Ostatnio mam porywczy charakter... zmiany... nawet wiem przed czym... niestety.
- Co masz na myśli mówiąc, uwaga cytuję: "Ja tym bardziej mogę!". Hmmm? - powiedział równie wkurzony jak ja.
- Może dlatego że ja nie odchodzę z watahy, hmmm? Może dlatego że ja nie wpadam tak sobie po długiej nieobecności i nie mówię beztroskim tonem: "Hejka, co tam?"?! Hmmm?! Może dlatego że jestem silniejsza, hmmm?! Może dlatego że jestem betą, hmmm?! Może dlatego że JA mogłabym ci zrobić krzywkę mięczaku!? Hmmm?! - wyciągnęłam ciężką altyrelie.
Ja i Xilver spoglądaliśmy sobie w oczy z nienawiścią. Jeśli będzie trzeba walczyć to co?! Zawalczę, i tak nie ma szans...
Reszta tylko spoglądała na tą naszą walkę słów w milczeniu, ale jestem ciekaw co będzie jak przejdzie do czynów...

< Xilver? :P >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz