piątek, 7 lutego 2014

Od Kasumi c.d. Argona, Star

Patrzyłam na nie nic nie rozumiejąc. Potem spojrzałam na Night'a, ale on też nic nie rozumiał. Zmierzyłam Valerię od pazurów do uszu. Nie wyglądała jak morderczyni. Ale swoją drogą mordercy nie zawsze na nich wyglądają...
-Ale co się dokładnie stało ?-spytałam i wysłuchałam przykrótkiej opowiastki wader o tym jak znalazły martwego wilka i jak widziały mokrą Valerię. Spojrzałam na przestraszoną waderę.
-I wy myślicie, że to ona ?-zapytałam przyglądając się wilczycy.
-Tak !-odpowiedziałam Argona
-No...-powiedziała w tym samym momencie Star. Spojrzałam na nie podejrzliwie.
-Nie jesteście tego pewne..-mruknęłam-A przynajmniej nie obie... Co o tym myślisz Night ?
-Nie wiem-odparł tylko basior.
-Bardzo pomocny jesteś-mruknęłam, po czym zwróciłam się wilczyc-Nie jestem pewna czy tak faktycznie było, ale o tym zadecyduje cała wataha.

Night ? Star ? Argona ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz